Publicada el 01.01.2023
Casal Anxanetes rep un dels Premis de Civisme 2022
Espai de creixement i suport a Cal Mata

Ens plau anunciar-vos que el Casal Anxanetes ha estat galardonat amb el Premi de Civisme 2022 “Serra i Moret”, otorgat pel Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya.

El Casal Anxanetes és un projecte d’intervenció socioeducativa impulsat per la Fundació Marta Mata i amb el suport de Descoberta i d’altres agents territorials. Té lloc en horari extraescolar i està dirigit a infants del Baix Penedès en situació de vulnerabilitat social.

Sense dubte el projecte destaca per ser una proposta singular en l’àmbit rural i per la promoció de la descoberta de la comarca.

Gràcies a la tasca de professionals i a la col·laboració mitjançant voluntariat es duen a terme activitats vinculades amb el lleure, la natura i la cultura.

Objectius generals del Casal

• Crear un espai d’atenció i acompanyament pels infants del Baix Penedès, especialment els que es troben en una situació de vulnerabilitat.
  • Facilitar la conciliació entre la vida laboral i familiar dels adults amb manca de recursos.
  • Apropar als infants a un entorn cultural que impulsi el seu esperit de curiositat i a un entorn natural que fomenti el coneixement i respecte del medi ambient.